Nežádané služby.

Píšu tyto řádky pro prodejce všech možných služeb prostřednictvím telefonu, za něž si požadují nějaký finanční obnos.
Zazvoní telefon a do uší účastníka se hrne vodopád slov, který zahltí sluch i vnímání, o co jde. Výsledek monitorovaného jednostranného rozhovoru je, že více či méně ohromenému účastníkovi přijde prostřednictvím pokročilé informativní technologie požadavek, aby zaplatil často nemalou sumu peněz. Cílovou skupinou těchto dobrodinců bývají starší lidé, obdaření často sníženým sluchem a pomalejší orientací v situaci. Ocitají se pak často v platební povinnosti, aniž by na to měli prostředky a aniž by nabízenou službu potřebovali.

Varuji před predátory, kteří útočí na životní úroveň určité části starší populace.

Při hlubším pohledu jsme vydáni na pospas rozmanitým útokům a návnadám všichni, dík své chtivosti a nedostatečnému pochopení, v čem tkví opravdová potřeba a radost našich životních okamžiků.